Procurando alternativas para o Zoho Desk? Você veio ao lugar certo.

Encontre as melhores alternativas ao Infusionsoft by Keap e as melhores soluções da concorrência. Analise em detalhes 15 sistemas de Gerenciamento de Relacionamento com o Cliente para descobrir qual deles atende melhor às suas necessidades. Veja as diferenças entre eles e o Infusionsoft by Keap, comparando os recursos, a facilidade de uso, o atendimento e o suporte ao cliente e as avaliações de usuários reais.

Melhores alternativas ao Zoho Desk

Zendesk is a cloud-based help desk management solution offering customizable tools to build customer service portal, knowledge base and online communities. The solution offers a customizable front-end portal, live chat features... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

LiveAgent is an online live chat platform for e-commerce businesses at the small and midsize level. The platform offers live chat application, ticket management, online self-service portals and change and license management, all... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Bitrix24 is a client management solution that provides a platform for businesses to organize and track interactions with potential or existing clients and partners. The software allows users to log and manage client interactions,... Saiba mais

4
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Bitrix24 is a client management solution that provides a platform for businesses to organize and track interactions with potential or existing clients and partners. The software allows users to log and manage client interactions,... Saiba mais

4
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Service Cloud from Salesforce is a cloud-based customer service management solution that is designed to initiate customer service activities from anywhere. Built on the Salesforce1 Platform, Service Cloud works to centralize and... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

Service Cloud from Salesforce is a cloud-based customer service management solution that is designed to initiate customer service activities from anywhere. Built on the Salesforce1 Platform, Service Cloud works to centralize and... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

Zoho CRM is a cloud-based business management platform that caters to businesses of all sizes. It offers sales and marketing automation tools with helpdesk, analytics and customer support functions. Zoho CRM helps users respond... Saiba mais

4
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Freshdesk is a cloud-based customer service software that helps businesses provide effortless service across every customer touchpoint. Freshdesk empowers businesses to monitor customer conversations across email, phone, chat,... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Freshdesk is a cloud-based customer service software that helps businesses provide effortless service across every customer touchpoint. Freshdesk empowers businesses to monitor customer conversations across email, phone, chat,... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Deskpro is a customer service solution that caters to businesses of all sizes across various industries such as information technology (IT), education, gaming, retail and more. Key features include a self-service portal, known... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

Deskpro is a customer service solution that caters to businesses of all sizes across various industries such as information technology (IT), education, gaming, retail and more. Key features include a self-service portal, known... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

TeamSupport is a business-to-business (B2B) support software solution designed to help companies resolve individual tickets while building stronger customer relationships. The solution goes beyond ticket management to streamline... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

Alloy Navigator is an IT service and asset management solution that enables organizations of all sizes to manage their IT operations. This solution offers a fully integrated help desk, network inventory, knowledge base... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Asana helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, teams are more confident, move faster, and accomplish more with less, no matter where they are located. More than 93,000 paying... Saiba mais

4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4,5
Tamanho do objetivo
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim