Zoho CRM


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4226 avaliações (4/5)
 

Zoho CRM is a cloud-based business management platform that caters to businesses of all sizes. It offers sales and marketing automation tools with helpdesk, analytics and customer support functions.

Zoho CRM helps users respond to customers across channels in real-time. Zia, Zoho CRM's AI-powered sales assistant, can predict an appropriate time to contact customers. It scans emails for urgency and can display relevant statistics or documents when performing searches. Users can integrate with G Suite, WordPress, MailChimp, Evernote, Unbounce and other third-party systems. Zoho CRM's software development kits provide tools to build custom functions to add to the CRM.

Zoho CRM is available on monthly or annual subscriptions and support is extended via phone, email, documentation and other online measures.

 

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Sistemas operacionais compatíveis:
Navegador web (independente o SO)

4226 avaliações do Zoho CRM

 

Felipe S. Especialidade: Artigos de luxo e joias Número de funcionários:  2-10 funcionários Número de funcionários:  2-10 funcionários

27/03/2020

27/03/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Excelente Ferramenta

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Vantagens

Oferecem um email de forma gratuita com excelentes recursos, já utilizo a mais de 2 anos...

Desvantagens

Até o momento não tive nenhum problema com a ferramenta...

Samuel S. Especialidade: Automotivo Número de funcionários:  13-50 funcionários Número de funcionários:  13-50 funcionários

14/05/2020

14/05/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Zoho Mail

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Vantagens

Usamos a Zoho no controle de nossos e-mails na empresa faz mais de 8 anos, é um sistema que nunca nos deu problema nesse período

Desvantagens

O único ponto a observar e´ a lingua do sistema, que poderia vir em português

André V. Especialidade: Fotografia Número de funcionários:  2-10 funcionários Número de funcionários:  2-10 funcionários

21/04/2020

21/04/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Melhor forma de ter seu e-mail personalizado

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Vantagens

A facilidade em ter criado meu e-mail personalizado com a marca da empresa

Desvantagens

Alguns problemas em incorporar a certos tipos de sites

Tatiana D. Especialidade: Fotografia Número de funcionários:  Profissional autônomo Número de funcionários:  Profissional autônomo

16/04/2020

16/04/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Ótimo

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Eu uso para responder e mandar emails para futuro clientes e clientes

Vantagens

E simples de usar e me atende bem nos seus recursos

Desvantagens

E super simples e tranquilo não tenho contras

Shawn B. Especialidade: Serviços e tecnologia da informação Número de funcionários:  13-50 funcionários Número de funcionários:  13-50 funcionários

07/05/2020

07/05/2020

Fonte da avaliação: Capterra

A CRM for the Masses

Traduzido para o Português
Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Overall, I would strongly recommend ANY business to try it out. Check out the free version and you'll still get a lot of value out of it.
Their Paid versions are absolutely worth it.
We started off with a Free version and then graduated into 3 Pro Users and it was a great experience.
The Customer Support Team is EXCELLENT and they really spend the time with you to get you up and running and will offer other real-world examples. I feel they really want their product to work so they're dedicated in assisting even the novice amongst us.

Vantagens

This is a very low-cost CRM for Small Businesses that are interested in tying out to see if this can really work for them.
It beautifully and seamlessly integrates with Outlook and you can use ZohoCRM for most (if not all) your communications with clients and prospects.
The interface is easy to understand and you can get most things done intuitively.

Desvantagens

Extracting out a list of all your prospects/customers into ONE Excel sheet became a painful experience because as simple as we assumed it to be it actually become fairly cumbersome. Maybe we didn't have the in-depth experience.