Microsoft Dynamics 365


Logotipo do Microsoft Dynamics 365

 

3923 avaliações (4,5/5)
 

Microsoft Dynamics 365 provides integrated solutions that allow businesses to track leads, automate field service, drive sales, and manage operations using enterprise-ready business apps from the cloud.

The system’s business apps, ranging from sales & customer service to financials and operations, are designed to be deployed as a package or independently as companies grow and expand, and all work together as part of a complete software solution.

Microsoft Dynamics 365 offers supporting apps for iOS, Android, and Windows Phone; the apps are available offline, so users can work without data connectivity and data will sync automatically once a connection is reestablished.

Seamless integration with Outlook, Lync, SharePoint, OneNote, Word, and other Microsoft applications minimizes double-entry and saves time. The system is designed for collaboration; users can interact in Yammer, quickly add colleagues to projects and meetings, and view where others are working on documents in real-time.

 

Microsoft Dynamics 365 - Business performance
 
  • Microsoft Dynamics 365 - Business performance
    Business performance
  • Microsoft Dynamics 365 - Sales dashboard
    Sales dashboard
  • Microsoft Dynamics 365 - Desktop & mobile view
    Desktop & mobile view
  • Microsoft Dynamics 365 - Relationship insights
    Relationship insights
  • Microsoft Dynamics 365 - Seller marketing portal
    Seller marketing portal
  • Microsoft Dynamics 365 - CRM across devices
    CRM across devices
  • Microsoft Dynamics 365 - Embedded social data
    Embedded social data
  • Microsoft Dynamics 365 - Social sentiment and engagement
    Social sentiment and engagement
  • Microsoft Dynamics 365 - Call center productivity
    Call center productivity
  • Microsoft Dynamics 365 - Sales dashboard
    Sales dashboard
Sistemas operacionais compatíveis:
Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux, HP-UX, AIX, Solaris, Unix, IBM OS/400, Navegador web (independente o SO), Windows 2000, Windows 8, Windows 10

3923 avaliações do Microsoft Dynamics 365

 

Sandro roberto L. Especialidade: Organização cívica e social Número de funcionários:  51-200 funcionários Número de funcionários:  51-200 funcionários

20/10/2020

20/10/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Para melhor negócio na empresa o Dynamics 365 é a solução ideal!

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Vantagens

Facilidade no uso, possibilidade de ajuste para saber qual área tem melhor desempenho nas vendas, facilidade para atingir metas e o cliente de maneira mais contundente, resultados e acoampanhamento real das vendas e qual público se quer atingir

Desvantagens

Lentidão para acesso acontece em alguns momentos, mesmo com uma conexão estável. Temos que fazer logout e depois login e aí funciona normalmente.

Camilo D. Especialidade: Produção audivisual Número de funcionários:  Profissional autônomo Número de funcionários:  Profissional autônomo

06/07/2020

06/07/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Dynamics

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

antes de usar o Dynamics eu não tinha resultados agora com Dynamics isso foi resolvido 100% !!!

Vantagens

traz ótimos resultados no dia a dia para nossos negócios e equipe !!

Desvantagens

poderia ter mas ferramentas para aumentar resultados e objetivos!!!!

Avaliador Verificado Especialidade: Automação industrial Número de funcionários:  10.000+ funcionários Número de funcionários:  10.000+ funcionários

28/05/2020

28/05/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Gestão Corportaiva

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Suporte e confiabilodade da Microsoft que dá segunrança a empresa que adquire o software.

Vantagens

Auxilia na tomada de decisão ligadas ao negócio, diratamente a gestão da empresa.

Desvantagens

Não é tão usada por todas as empresas do mercado.

Ty C. Especialidade: Papel e produtos florestais Número de funcionários:  10.000+ funcionários Número de funcionários:  10.000+ funcionários

15/11/2019

15/11/2019

Fonte da avaliação: Capterra

Dynamics in a league of it's own

Traduzido para o Português
Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.

Vantagens

I have used this software for over 7 years and over those years have seen it grow and improve at a remarkable rate. With the introduction of Flow/Power Automate and Canvas Apps the abilities of this business application stack are unmatched. You are truly only limited by your own imagination. Microsoft provides great account management resources that will help keep you on the cutting edge.

From a price perspective, Dynamics is very competitive. What you get out of the box cannot be touched by any competitor namely, Salesforce. You will spend a fortune to get the same utility from a Salesforce implementation.

Salesforce and competitors also do not have anything like Azure. Having all of your business application ecosystem under such an umbrella is incredibly powerful.

Desvantagens

I have had less than ideal interactions with support. Mostly they are positive but often times they don't typically know enough about the product and will ask me for information that i already provided in detail upon initial case submission. That being said, this product is innovating and improving so much you can't possibly expect all the people supporting it to be 100% on top of their game. They SHOULD be but realistically you are going to run into people that are just intermediaries between you and someone that can actually help. This isn't really a Dynamics issue at all but you will need to rely on support if you go with an online installation.

Sandile N. Especialidade: Serviços e tecnologia da informação Número de funcionários:  11-50 funcionários Número de funcionários:  11-50 funcionários

22/10/2020

22/10/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Microsoft : The Dynamics 365 review

Traduzido para o Português
Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Microsoft Dynamics 265 is on a league of it own.

Vantagens

I have utilized this product for more than a half year now and over those months I have seen it develop and improve at an astounding rate. With the presentation of Flow/Power Automate and Canvas Apps the capacities of this business application stack are unrivaled. You are genuinely just restricted by your own creative mind. Microsoft gives extraordinary record the board assets that will help keep you on the bleeding edge. From a value point of view, Dynamics is serious. What you escape the case can't be moved by any contender to be specific, Salesforce. You will spend a fortune to get a similar utility from a Salesforce execution. Salesforce and contenders likewise don't have anything like Azure. Having the entirety of your business application biological system under such an umbrella is staggeringly amazing.

Desvantagens

With the online adaptation, we have run into hardly any issues, however we do sporadically run into moderate execution. This isn't frequently, however when it happens (slow page revives, particularly in the planning instrument) it very well may be agonizing for our clients. Working out the usefulness can be fairly convoluted when planning custom highlights and furthermore following security and jobs adopts a deliberate strategy to check security of information and protection.