Sobre o Salesforce Sales Cloud

The Salesforce Sales Cloud is an on-demand CRM platform offering applications for small, midsize, and enterprise organizations, with a focus on sales and customer relationships. This Salesforce platform has CRM capabilities that include lead management, marketing automation, and contact management. These applications help organizations to manage customer accounts, track sales leads, conduct and monitor marketing campaigns and provide service post-sale. Salesforce Lightning Experience is upgraded CRM version of Sales Cloud that streamlines the sales process by allowing any sales rep to generate and follow-up on leads, manage account activity, track the status of each campaign, and create reports without hassle. With Salesforce for Outlook, users can synchronize contacts, calendars, emails, and tasks in both applications without interrupting any business process. Salesforce Sales Cloud for small businesses allows users to manage contacts, track sales deals, manage tasks and events, harvest leads, and track performance. The sales cloud enterprise edition layers in call scripts, team-selling functionality, business workflow, setup approval and automation, custom applications, API integrations, and more. The Salesforce CRM solution is available only for software-as-a-service (SaaS) deployment. In addition, this Salesforce app provides a technology stack that covers database and security as well as workflow and user interfaces.
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Preço do Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Preço inicial:
Sem informação do fornecedor
Versão gratuita:
Não
Versão de teste gratuita:
Sim

Alternativas para oSalesforce Sales Cloud

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Avaliações do Salesforce Sales Cloud

Nota do recurso

Relação qualidade/preço
4
Funcionalidade
4,5
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4
5 avaliações do 16.020 Ver todas as avaliações
Avaliador Verificado
  • Setor: Serviços meio ambientais
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
2
Recursos
3
Praticidade
3
Suporte ao cliente
5

4
Avaliado em 17/04/2020

Plataforma diferenciada

Vantagens

A grande variedade de recursos na plataforma a torna diferenciada. A automatização facilita nas análise e no CRM no dia a dia.

Desvantagens

O preço ainda não é acessível a públicos variados.

Karina R.
  • Setor: Artes e artesanato
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
5
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
5

5
Avaliado em 18/12/2020

muito bom

gostei muito

Vantagens

Gostei de tudo.Muito eficente, tudo aprovado

Desvantagens

Não achei nada ruim,pois o software é muito bom, e tem um custo bom

Flávio D.
  • Setor: Automotivo
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
4
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
4

5
Avaliado em 01/06/2020

Sales force é bom, porém...

De forma geral, é muito bom porém o fatos dos relatórios serem escondidos dificultam bastante, porém é fato que é uma das melhores plataformas para gestão de leads, tanto para os administradores da plataforma, quanto para os usuarios que utilizam o front da plataforma e recepção dos leads.

Vantagens

Utilizamos a plataforma para fazer a gestão de leads de acordo com as normas da plataforma em conjunto com a montadora FIAT.

Desvantagens

O fato dos relatórios serem meio escondidos e as vezes os filtros são dificeis de serem compreendidos e implementados.

Avaliador Verificado
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
0
Recursos
5
Praticidade
4
Suporte ao cliente
0

4
Avaliado em 11/05/2021

Recomendo

Com o Salesforce consigo acompanhar toda a ficha do cliente e evolução

Vantagens

Neste Software conseguimos reunir toda a informação necessária sobre os nossos clientes e fazer o acompanhamento

Desvantagens

Não tenho nada acrescentar para a minha função tem toda a informação reunida. é uma otima ferramenta.

Huw W.
  • Setor: Hardware
  • Porte da empresa: 10.000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
0
Recursos
5
Praticidade
4
Suporte ao cliente
0

5
Avaliado em 06/11/2019

Salesforce CRM Review - Daily user

My overall experience using Salesforce has been good. I've used the application for 19 months and I'd say it took at least 3 months to get familiar with the tool. I work for an organisation of +180k and the tool is used widely across the business, which is a testament to its reliability and scalability. For smaller organisations, there is likely to be less complexity involved, as there will be less integration required with other applications - which Salesforce does incredibly well. To summarise, I'd say to prospective adopters of Salesforce, expect to invest some time in training new users of the tool but its remarkable functionality and capabilities far outweigh this ramp-up period.

Vantagens

-Highly customisable with deep and wide integration with my organisations SaaS or natively developed applications.
-Allows you to produce very detailed reports to track my own activity and history. Which can also be used by management to track team progress and activity.
-A customisable dashboard that allows frequently uses tabs to be populated to a "bookmarks bar" which allows for faster navigation.
-Great search feature that allows for search across the entire CRM database.

Desvantagens

-Due to its high functionality and range of options it can be overbearing to use at times.
-Requires internet connection which means there is occasional latency and is not accessible at all times.
-Visually, it's not the most appealing tool that I've ever used.
-Steep learning curve for those that have not used it before, but then that goes for most CRM tools.

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