Microsoft Dynamics 365


Logotipo do Microsoft Dynamics 365

 

3864 avaliações (4,5/5)
 

Microsoft Dynamics 365 provides integrated solutions that allow businesses to better track

leads, automate field service, drive sales and improve operations using mobile, enterprise-ready

business apps from the cloud.

The system's business apps, ranging from sales & customer service to financials and operations, are designed to be deployed as a package or independently as companies grow and expand, and all work together as part of a larger software solution.

Microsoft Dynamics 365 offers supporting apps for iOS, Androids, and Windows Phone; they are

available offline, so users can work without data connectivity and data will sync automatically

once a connection is reestablished.

Seamless integration with Outlook, Lync, SharePoint, OneNote, Word, and other Microsoft

applications to save time and minimize double-entry. The system is designed for collaboration;

users can interact in Yammer, quickly add colleagues to projects and meetings, and view where

others are working in documents in real-time.

 

Microsoft Dynamics 365 - Business performance
 
  • Microsoft Dynamics 365 - Business performance
    Business performance
  • Microsoft Dynamics 365 - Sales dashboard
    Sales dashboard
  • Microsoft Dynamics 365 - Desktop & mobile view
    Desktop & mobile view
  • Microsoft Dynamics 365 - Relationship insights
    Relationship insights
Sistemas operacionais compatíveis:
Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux, HP-UX, AIX, Solaris, Unix, IBM OS/400, Navegador web (independente o SO), Windows 2000, Windows 8, Windows 10

3864 avaliações do Microsoft Dynamics 365

 

Joana B. Especialidade: Roupa e moda Número de funcionários:  13-50 funcionários Número de funcionários:  13-50 funcionários

31/08/2020

31/08/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Dynamics 365

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Suporte

No geral tem sido satisfatória, e está atendendo as necessidades da empresa.

Vantagens

Os resultados do gerenciamentos dos resultados administrativos e financeiros e na ajuda de tomadas de decisões sobre esses assuntos, e aplicação de dados para aumentar a receita da empresa.

Desvantagens

O aplicativo é bom, mas tem uma certa lentidão e alguns erros de CRM.

Adrielle O. Especialidade: Produção audivisual Número de funcionários:  2-10 funcionários Número de funcionários:  2-10 funcionários

17/08/2020

17/08/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Estou totalmente satisfeita

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Vantagens

Toda organização que permite que eu tenha uma maior produtividade e segurança juntamente com minha equipe

Desvantagens

eu gostei de tudo. é um software de facil uso, que me fez ter mais resultados no meu trabalho

Camilo D. Especialidade: Produção audivisual Número de funcionários:  Profissional autônomo Número de funcionários:  Profissional autônomo

06/07/2020

06/07/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Dynamics

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

antes de usar o Dynamics eu não tinha resultados agora com Dynamics isso foi resolvido 100% !!!

Vantagens

traz ótimos resultados no dia a dia para nossos negócios e equipe !!

Desvantagens

poderia ter mas ferramentas para aumentar resultados e objetivos!!!!

Avaliador Verificado Especialidade: Automação industrial Número de funcionários:  10.001+ funcionários Número de funcionários:  10.001+ funcionários

28/05/2020

28/05/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Gestão Corportaiva

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Suporte e confiabilodade da Microsoft que dá segunrança a empresa que adquire o software.

Vantagens

Auxilia na tomada de decisão ligadas ao negócio, diratamente a gestão da empresa.

Desvantagens

Não é tão usada por todas as empresas do mercado.

Ty C. Especialidade: Papel e produtos florestais Número de funcionários:  10.001+ funcionários Número de funcionários:  10.001+ funcionários

15/11/2019

15/11/2019

Fonte da avaliação: Capterra

Dynamics in a league of it's own

Traduzido para o Português
Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.

Vantagens

I have used this software for over 7 years and over those years have seen it grow and improve at a remarkable rate. With the introduction of Flow/Power Automate and Canvas Apps the abilities of this business application stack are unmatched. You are truly only limited by your own imagination. Microsoft provides great account management resources that will help keep you on the cutting edge.

From a price perspective, Dynamics is very competitive. What you get out of the box cannot be touched by any competitor namely, Salesforce. You will spend a fortune to get the same utility from a Salesforce implementation.

Salesforce and competitors also do not have anything like Azure. Having all of your business application ecosystem under such an umbrella is incredibly powerful.

Desvantagens

I have had less than ideal interactions with support. Mostly they are positive but often times they don't typically know enough about the product and will ask me for information that i already provided in detail upon initial case submission. That being said, this product is innovating and improving so much you can't possibly expect all the people supporting it to be 100% on top of their game. They SHOULD be but realistically you are going to run into people that are just intermediaries between you and someone that can actually help. This isn't really a Dynamics issue at all but you will need to rely on support if you go with an online installation.